جمله های ناب و باحال و مشتی وبلاگ


° ¤`•.¸° ¤`•.¸.•´ ¤ º°رنگیـــــــن کمــــان° ¤`° ¤`•.¸° ¤`•.¸•.¸.•´ ¤ º°

آهای تویی که خاطره شدی از خودت خاطره خوب به جا گذاشتی؟؟؟

 

در قسمتی شاعر میفرمایند: ای جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی اخماتو وا کن

تازه همین شاعر در جدیدترین شعرش میفرماید: لا لا لالا لا لا لا لا لالایی لا لا لا لا لا لا لا لا لالایی مامان رفته شده تنها بابایی....


نگرانشم یه وخت ترورش نکنن با یه همچین نبوغ و استعداد!!!

 

من از بالشتم به خاطر یک عمر بغل دادن ، بدون هیچ چشم داشتی تشكر میكنم...

 

 

داشتم تو خيابون با آرامش راه ميرفتم ...


يهو يادم اومد اعصاب ندارم ٬  شروع کردم به دويدن
..

 

 

اين جوونايی كه من می بينم با گرون شدن شير و نون و مرغ و اينا غيرتی نميشن...

فقط  باید منتظر بمونيم كارت شارژ و رژلب و اينا گرون بشه ، بلكه  فرجی شد...

 

 

گلابی کیلو 11 هزار تومن ...!

از این به بعد کسی بهتون گفت گلابی ، باید احساس غرور کنید ...

 

 

 

اگه یه دختر به یه پسر جوابِ رد بده٫ حق طبیعیِ اون دختره و پسر باید راحت با این مساله کنار بیاد...
ولی اگه یه دختر به یه پسر پیشنهادِ دوستی بده٫ لامصــب اگه پسر جوابِ رد بده:
خیلی گاوه، احمقِ بی شعور چقدر خودشو میگیره ، مغرور عوضی فکر کرده کیه؟؟؟
اه چه زندگی آخه؟؟؟؟

 

 

 

یکی از ناب ترین سرگرمی های من اینه که هر روز باد می زنه دیش مون تکون میده و  ماه وارمون  خراب میشه اقای پدرم ساعت ها میره پشت بوم و من هی باید امار بدم اومد نیومد :)سیگنال نداریم و اقای پدرم همچنان بی وقفه به این تلاش ادامه می ده بعدم اخرش میندازه گردن من که حواست به من نیست و ما یه همچین خوشی های زیادی با خانواده داریم :)))

 

 

 

مادرم روزی 10 تا میسکال داره
8تاش از خونه خودش به گوشیش زده که پیداش کنه
2تاش هم بابام زده اونم واسه اینکه گوشی مامانم رو پیدا کنه
تازه میگه یه آیفون باید بخرم :/

 

 

 




کد موزيک

نظرات شما عزیزان:


نوشته شده در سه شنبه 20 تير 1391برچسب:,ساعت 18:38 توسط دختر تنها| |